025. Jak maluję brwi? Makijaż brwi krok po kroku!

05:30:00



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Cześć kochane! Parę osób pytało mnie o moje brwi, jak je maluję, czym itd. Postanowiłam przygotować dla Was post na ich temat. W moim codziennym makijażu brwi to podstawa! Zawsze muszę je mieć precyzyjnie pomalowane. To co? Zaczynamy! :)

Czego będę potrzebować? Zestawu do stylizacji Makeup Revolution Light Medium, pędzelka Hakuro H85 i grzebyka. 


Moje "nagie" brwi :D

Na początek przeczesuję brwi grzebykiem by nadać im właściwy kierunek.

Teraz z paletki do stylizacji brwi maczamy palec w wosku i przeciągamy palcem po nich.

Skośnym pędzelkiem mieszamy ze sobą cień 2 i 3 i malujemy linię przy dolnej części brwi

Teraz malujemy górną linię brwi. Między nimi wyznaczamy ich kontur.

Wypełniamy środek naszych brwi, tym razem używamy więcej drugiego cienia.

Najjaśniejszym cieniem cieniuję przód brwi żeby nie było zbyt mocnej granicy. Na koniec jasnym matowym cieniem, bądź dla wyrównania podkładem maluję skórę tuż pod brwią.

Brwi przed i po :)

Mam nadzieję, że post się podoba i mój sposób malowania brwi pomoże Wam w uzyskaniu swoich perfekcyjnych brwi! Piszcie co myślicie i czy się Wam podoba, buziaki :*


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajna zmiana! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja mam spory problem z umalowaniem tak perfekcyjnie brwi, chętnie przetestuje ten sposób na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt, polecam nawet samą kredke i ładnie rozczesać, kredki specjalne do brwi są mega miękie, ale wiadomo jak to lubi :)Bardzo podoba mi się ten post! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie gdzieś nie lubię kredek do brwi :( Również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dobrze, że nie są przerysowane, a tak wyszło bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super efekt. Wyglądają całkiem naturalnie ;) Ja nie maluję jednak brwi, bo mam dość gęste i czarne, więc nie mam potrzeby, ale przydatny i fajny post ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY