027. Podkład Bourjois 123 Perfect - recenzja

05:49:00


Parę miesięcy temu, gdy była promocja -49% w Rossmannie czaiłam się na któryś podkład z Bourjois. Nie mogłam się zdecydować czy wziąć 123 Perfect czy Healthy Mix. Słyszałam i czytałam dużo pozytywnych opinii na temat obydwóch podkładów. Zdecydowałam się na 123 Perfect, i nie żałuję! Podkład ma za zadanie korygować nasze niedoskonałości dzięki swojej formule którą łączy trzy korygujące pigmenty by usunąć nasze niedoskonałości: - żółte pigmenty(zwalcza sińce pod oczami)-fioletowe pigmenty(dodają cerze blasku)-zielone pigmenty(przeciw zaczerwienieniom)

Podkład posiada szklaną buteleczkę z wygodnym aplikatorem, który dobrze dozuje ilość podkładu. Używam odcienia nr.51 Light Vanilla, wpada on troszkę w żółte tony ale po aplikacji na twarz wygląda bardzo naturalnie. Uwielbiam go nakładać pędzlem, podkład ma matujące wykończenie na skórze co mnie bardzo cieszy gdyż lubię gdy moja skóra jest matowa i się nie świeci. Przede wszystkim zakrywa niedoskonałości. Nie każdy podkład ma ładny zapach, ten ma delikatny, subtelny zapach. Cena podkładu to 56 zł ja kupiłam go gdy była obniżka -49%. Teraz w Rossmannie jest on dostępny za 38,99zł! Mega tanio!  Podkład dla mojej cery jest idealny! Spełnia moje oczekiwania, nadaje skórze ładny matowe wykończenie, niweluje niedoskonałości. Mój ulubiony jak na ten czas :) Która z Was go używa? Czekam na wasze opinie! Buziaki :*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Chyba kupię go gdy skończę to co mam :) Ja ubiegłej wiosny zdecydowałam się zamówić przez internet Healthy mix i jestem średnio zadowolona ,bo słabo kryje a na mojej mieszanej cerze szybko się świeci, nawet z pudrem ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam! Najlepszy podkład jaki udało mi się znaleźć, a cerę mam bardzo problematyczną, z licznymi niedoskonałościami. Genialnie kryje, bez efektu maski i matuje, prawie w ogóle nie muszę używać matującego pudru

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go strasznie nie lubiłam bo się utleniał i po paru minutach byłam pomarańczowa :(

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY