029. Moje ulubione pomadki cz.II

08:54:00


Ten kto mnie zna wie, że jestem szminkomaniaczką? Ooo tak :D Uwielbiam szminki, mam ich pełno!
Dziś druga część moich TOP 5 ulubionych pomadek. Ostatnio pokochałam matowe szminki od Avon, są rewelacyjnie i utrzymują się bardzo długo, o nich też niedługo pojawi się post :) 



1. Avon Ultra Colour Matte Lipstick Berry Blast
Ta szminka skradła moje serce, jest rewelacyjna. Ma matowe wykończenie. Sądziłam, że będzie ciut ciemniejsza, jednak ten odcień i tak dobrze pasuje do mnie. A co najważniejsze? Utrzymuje się bardzo wieeeele godzin!

2. Avon Ultra Colour Wine Berry
Kolejna szminka od Avon, jest to odcień ciemnego zgaszonego wina, z domieszką różu. Niestety zdjęcie nie oddaje tego koloru jakbym chciała...Kremowa konsystencja, długo utrzymuje się na ustach.

3. Avon Ultra Colour Untamed Heart
To już ostatnia z Avonu z moich ulubionych! Kolor ciemnego wina, kremowa konsystencja, lekko wodnista, czasem muszę nałożyć kilka warstw żeby na ustach nie było prześwitów..jednak i tak bardzo często do niej sięgam gdyż ma piękny kolor!


4. Bell HypoAllergenic Creamy Lipstick nr.08
Pomadka w odcieniu głębokiego burgundu, kremowa konsystencja. Jest bardzo podobna do szminki powyżej, lecz ta z Bell jest moim zdaniem o ton zmatowiona.


5. Rimmel London nr.10
I moje ostatnie czerwone cudo, Lasting Finish Lipstick by Kate Moss #10 z firmy Rimmel. Jest ognista, strażacka czerwień, gładko się rozprowadza, ma delikatną konsystencje. Na ustach utrzymuje się 4-5h.



Dajcie znać czy używałyście któreś z moich ulubionych pomadek! Jakie Wy lubicie pomadki? Dajcie znać! Buziaki :*

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Piękne odcienie! Nie mogę się zdecydować, który najbardziej mi się podoba! Masz piękny, kształt ust, ach!! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie jestem fanką matu więc pewnie sięgnę po ta z Avonu :) mam klasyczne Ultra Color i jestem zadowolona jednak moimi ukochanym sa: mac, NYX i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie jestem fanką matu więc pewnie sięgnę po ta z Avonu :) mam klasyczne Ultra Color i jestem zadowolona jednak moimi ukochanym sa: mac, NYX i Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. numer 3!!!!! cudo! :) bardzo lubię pomadki Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne kolorki *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę że masz sporą kolekcje ! Ładne kolorki :3
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki! Wybieram ta ostatnią :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza pomadka matowa wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te ciemniejsze pomadki wszystkie bym przygarnęła, przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY