JAK PRZYKLEIĆ SZTUCZNE RZĘSY OD SPODU?

10:32:00



Ostatnio przeglądając różne filmiki natknęłam się na filmik KLIK . Gdzie wizażysta przykleja modelce kępki rzęs od? Od spodu! Tak! Oczywiście ciekawość mnie zżerała mocno i postanowiłam szybko spróbować czy tak się da. Ku mojemu zdziwieniu ten sposób przyklejania rzęs stał się moim ulubionym. 

Często podczas przyklejania rzęs tradycyjnym sposobem sztuczne rzęsy po czasie odklejają nam się w kąciku, bądź po prostu po przyklejeniu pasek naszych rzęs jest bardzo widoczny. W przyklejaniu od spodu możemy o tym zapomnieć. Ostatnio też widziałam filmik u @dressedinmint gdzie pokazuje właśnie jak przykleić połówki rzęs. Ja jednak pokażę Wam jak przykleić je na całym pasku. 

Poniżej zdjęcie z przyklejonymi na pasku rzęsami od Ardell Demi Wispies. Tutaj przykleiłam je tradycyjnym sposobem, na wytuszowane wcześniej moje rzęsy. Jak widać, jest lekka przestrzeń pomiędzy moimi a sztucznymi. Tutaj chciałam Wam ją właśnie pokazać, zwykle przyciemniam tą linie ciemnym cieniem aby ją zakryć.

Tutaj już oko z przyklejonymi rzęsami od spodu. Efekt jak dla mnie o wiele lepszy. Na drugim zdjęciu nie widać w ogóle paska, taki efekt i sposób bardzo mi się podoba.

Jak przykleić w taki sposób rzęsy? Oczywiście najlepiej to pokazać na filmiku..ale o tym za chwilę. Tutaj troszkę dziwne zdjęcie :D Naciągamy powiekę mniej więcej w taki sposób jak na zdjęciu i kleimy rzęsę pod spod dokładnie na samym końcu linii wodnej. Jeśli mamy wrażliwe oczy to staramy się nie najechać na linię wodną klejem gdyż może to spowodować łzawienie oka..


Tutaj małe porównanie:

Nagrałam również dla Was filmik. Jest to mój pierwszy, nigdy wcześniej nie nagrywałam żadnego tutorialu. Zawsze bazowałam na zdjęciach. Ostrość w niektórych momentach troszkę mi uciekła, więc filmik nie jest niestety profesjonalny jednak mam nadzieję, że udało mi się pokazać to co chciałam i jest to zrozumiałe dla Was :)



Dajcie znać czy znacie już ten sposób, może dla niektórych z Was ten sposób również będzie lepszym niż tradycyjny! Piszcie! :*

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Przeraża mnie to, że tym sposobem może do oka dostać się klej. Z pewnością trzeba bardzo uważać, jednak efekt faktycznie jest zdecydowanie bardziej naturalny. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odważyłabym się, przy moim nieokiełznanym przyklejaniem rzęs w tradycyjny sposób haha to była by masakra:D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle produktywny post kochana! <3


    Zapraszam do siebie :*
    http://a-staszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tę metodę u Dress i niestety dla wrażliwych oczu nie zda egzaminu ale efekt jest piękny

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY