SZTUCZNE RZĘSY NEICHA

17:19:00



Nie wyobrażam sobie makijażu bez sztucznych rzęs. Dodają oku pięknego efektu oraz powiększenia. Osobiście jestem wielbicielką rzęs na pasku, nie cierpię kępek..Do tej pory stosowałam rzęsy Ardell Demi Wispies, były moimi ulubieńcami i nie rozstawałam się z nimi na krok. Niedawno poznałam markę NEICHA, bardzo dużo słyszałam o ich rzęsach. Podjęliśmy razem współpracę i dostałam od nich pięć par przepięknych rzęs oraz klej. 

Rzęsy są przeznaczone do wielokrotnego użytku, na miękkim paseczku, który nie kuje ani nie odklejają się w kącikach oczu. Piękne miękkie, sprężyste włosie. 


NEICHA-108

NEICHA-104


NEICHA-513

NEICHA-507

NEICHA-502


NR.502

Rzęsy są rewelacyjne, nigdy w życiu nie miałam tak pięknych rzęs. Jeśli miałabym polecić jakiekolwiek rzęsy to byłyby to właśnie one, najbardziej lubię model 502 oraz 513. W następnym poście zamierzam dodać makijaż właśnie z udziałem któryś z tych pięknych modeli. 

 KLEJ DO RZĘS
Niewidoczny klej do rzęs White. Jest to lateksowy klej o bardzo dużej elastyczności. Klej jest o tyle wygodny gdyż posiada aplikator z pędzelkiem co ułatwia szybko zaaplikować klej na pasku. Nie to co DUO kiedy zawsze gdy chciałam wydostać malutką ilość kleju zawsze marnowałam go dosyć sporo..Klej na początku jest biały, po nałożeniu na pasek rzęs klej staje się niewidoczny. Nigdy nie miałam jeszcze tak mocnego kleju..rzęsy przyklejone rano trzymają się calutki dzień, bez odklejania się w kącikach. Po zmyciu makijażu czasem klej zostaje dlatego muszę radzić sobie paznokciami żeby dobrze oczyścić oko. Trwałość 10/10



Jak oceniam rzęsy oraz klej? 10/10 
Z ręką na sercu polecam je oraz inne modele dostępne na stronie NEICHA
A Wam, który model najbardziej przypadł do gustu?

You Might Also Like

0 komentarze

OBSERWATORZY