PLUMS FLASH

17:53:00

 Ostatnio mam fazę na błysk na oku. Zakochałam się w pigmentach od Inglota, zamierzam powiększyć swoją kolekcję. Kolory są przepiękne! Dziś przedstawiam Wam makijaż w odcieniach różu, fioletu oraz w roli głównej pigment. Do tego klasyczna kreska oraz długie rzęsy!







TWARZ:
- podkład Rimmel London Stay Matte 100 Ivory
- puder Artdeco Fixing Powder
- bronzer Kobo 311
- rozświetlacz Makeup Academy Undress your skin shimmer highlighter

OCZY:
- matowy cień "Matowy cielak" Glamshop
- dolna powieka "Kosmiczna pieczarka" Glamshop
- paese 429
- pigment Inglot 120
- kobo 148 Mono
- Inglot 557
- rzęsy Ali
- brwi: Kobo 304 Noir 
- eyeliner w żelu Maybelline New York 

USTA:
- Maybelline Super Stay 14 Hr 110 Neverending Pink


Jak podoba się Wam makijaż? :) Dajcie znać w komentarzach!


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Piękny makijaż! Ja właśnie musze powiększyć swoją kolekcje o pigmenty! Wstyd sie przyznać ale nie mam ani jednego ��
    Zapraszam do mnie: blondii-blog.pl

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY