WARM MAKEUP - TUTORIAL - FREEDOM MAKEUP

13:24:00

Przygotowałam dzisiaj dla Was prosty i szybki tutorial na mój ulubiony makijaż z paletką Innocent Collection firmy Freedom Makeup Polska! To piękna paletka, którą można stworzyć każdy dzienny makijaż jak i ten wieczorowy. 


Na paletce są numerki jakich cieni użyłam krok po kroku do mojego makijażu



1. Na całą powiekę nakładamy cień 1, a załamanie zaznaczam ciepłym pomarańczowym cieniem(2) i wszystko ładnie blendujemy. 

2.Matowym brązowym cieniem zaznaczam zewnętrzny kącik oka i blenduję go do środka powieki.

3.Korektorem i precyzyjnym pędzelkiem czyszczę sobie początek powieki tak aby stworzyć bazę do kolejnego cienia i nakładam pierwszy matowy cień jakiego użyłam na całą powiekę.

4.Mokrym pędzelkiem nakładam piękny złoty cień(4)

5. Zamiast eyelinera użyłam pomady Freedom w odcieniu "Granite" i stworzyłam kreskę.

6. W kącik oka nakładam cień(5), na dolną powiekę nakładam cień 2 i 3 i blenduję. Tuszuję rzęsy, przyklejam sztuczne a na linię wodną nakładam cielistą kredkę i gotowe!

A tak prezentuje się cały makijaż!



You Might Also Like

0 komentarze

OBSERWATORZY