SILVER LINE

20:49:00


Witajcie kochani w Nowym Roku! Macie jakieś postanowienia noworoczne? Ja co roku w sumie te same hahah. Ale tym najważniejszym jest częstsze pisanie postów na bloga. W tym roku postaram się częściej pisać posty. Mam nadzieję, że mi się to uda! Dziś mam dla Was makijaż troszkę karnawałowy z wyraźną srebrną kreską, która świetnie komponuje się z różem, bordo. 


TWARZ:
-Rimmel London Lasting Finish Primer
-Rimmel London Stay Matte 100 Ivory
-L'oreal perfect match 1 Ivory
-Catrice camouflage 020 Light Beige
-Kobo Matt Bronzing&Contouring Powder  311
-Makeup Revolution Ultra Pro HD Cream Contour Light Medium
-Freedom Pro Highlight
-Lily Lolo Flawless Matte

OCZY:
-Freedom Pro Artist Pad - Studio To Go
-Inglot 557
-Pigment 'No Name'

-Eyeliner Avon, Maybelline
-Paese 429

BRWI
- Pomada Freedom Medium Brown

USTA:
-Freedom Pro Melts Liquid Lipsicks Vamp + piment no name \

_______________________________________________________________


Jak Wam się podoba? Dajcie koniecznie znać!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. mega pięknie to wygląda kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaż *.* Masz ogromny talent Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały makijaż, szkoda ze ja nie mam takiej ręki do tak wyrazistego oka ;)
    Zapraszam do mnie: http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY