ULUBIEŃCY MARCA/KWIETNIA

03:51:00


W końcu Maj! Mój ulubiony miesiąc w roku! Parę dni temu świętowałam moje dwudzieste urodziny z rodziną i chłopakiem. Mam nadzieję, że piękna pogoda już nas nie opuści i nie będzie już tak ponuro. Ostatnio trochę miałam zastój z postami, niestety nie miałam czasu, ale już teraz zapraszam Was na przegląd ulubieńców z marca (gdyż nie było) i kwietnia. Może jakiś mój ulubieniec przypadnie Wam do gustu? Zapraszam!



ANNABELLE MINERALS 
_________________________________________________________________________
O mineralnych kosmetykach od Annabelle Minerals pisałam w TYM poście. Jak wiecie pierwszy raz miałam styczność używać takiego typu kosmetyków, Podkład stał się moim ulubieńcem. Dlaczego? Na twarzy wygląda świeżo, lekko i do tego świetnie kryje. Czego chcieć więcej? CENA: 34,90 

REVLON COLORSTAY PODKŁAD CERA TŁUSTA 150 BUFF
_________________________________________________________________________
Tyle naczytałam się recenzji o tym podkładzie, większość z Was go poleca reszta niekoniecznie. A jakie jest moje zdanie? Polecam i to bardzo, recenzja tego podkładu pojawi się niedługo. Używam go parę tygodni i jest idealny dla mojej cery, resztę zdradzę Wam w recenzji. Podkład kupicie za niecałe 25 zł w drogerii internetowej EZEBRA.

PUDER RYŻOWY PIERRE RENE LOOSE POWDER
_________________________________________________________________________
Puder ryżowy towarzyszy mi codziennie od dwóch miesięcy i nie mam zamiaru się z nim rozstać. Zagościł u mnie już na dobre! Świetnie matuje moją mieszano/tłustą cerę, utrzymuje się na twarzy cały dzień, nie muszę go dokładać w ciągu dnia jak kiedyś w przypadku innych pudrów. Puder do nabycia w drogerii  LADYMAKEUP za 15,99 zł



OLEJEK DO DEMAKIJAŻU RESIBO
_________________________________________________________________________
Nigdy nie miałam jeszcze tak dobrego produktu do demakijażu jak olejek od Resibio, który dokładnie TU zrecenzowałam. Używam go codziennie od miesiąca a olejku jest prawie pełna buteleczka! Wystarczy jedna pełna pompa by zmyć cały makijaż, wielka wydajność tego produktu to jego wielka zaleta!

MATOWY BŁYSZCZYK BORN PRETTY STORE #18
_________________________________________________________________________
Szybko zastygający matowy błyszczyk od Born Pretty Store, przedstawiałam Wam go TUTAJ .
Niby chińskie ale jakie fajne! Nie każda chińszczyzna jest warta używania. Ta szminka w płynie jest i to bardzo! Świetnie wygląda na ustach, długo się trzyma (mam problem z jej domyciem i to bardzo, dobrze sprawdzają się chusteczki nawilżające) 

MYDŁO W PŁYNIE YOPE WANILIA I CYNAMON
_________________________________________________________________________
Na dobre zagościł w mojej łazience, dłonie po umyciu pięknie pachną wanilią i cynamonem! Kocham takie zapachy. Dłonie po nim są nawilżone, gładkie i jeszcze raz to powtórzę są cudownie pachnące. O mydełkach od YOPE możecie poczytać sobie TUTAJ


A jacy są Wasi ulubieńcy? Może tacy jak u mnie? Koniecznie dajcie znać! Pozdrawiam :*

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Revlon Colorstay to również mój ulubieniec :) U mnie świetnie sprawdziły sie matowe pomadki z Bourjois i Wibo. Do ulubieńców dałabym też eyeliner w żelu z Rimmela :) A chciałabym wypróbować pudru ryżowego - podobno cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Minerałek uwielbiam Bourjois dopiero testuję z resztą nie miałam jeszcze styczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj kusisz tym olejkiem Resiblo. Mydełko Yope też jest na mojej liście;) Jedyne co jest mi znane z Twoich ulubieńców to puder ryżowy:) również przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY