CO KUPIŁAM NA PROMOCJI W ROSSMANNIE -49%?

05:20:00


Ostatnio nie mam za wiele czasu, trochę zwlekałam z postem aby pokazać Wam to co upolowałam na promocji w Rossmanie -49%. Jednak dziś ten dzień nastąpił! W poprzednich takich promocjach dosyć dużo kupowałam, w tym roku nie jest tego za dużo. Sami zobaczcie co kupiłam!

PUDER Z BRONZEREM JE T`AIME NR.3
_________________________________________________________________________
Bronzer o numerku 3. Nie wiedziałam jaki bronzer wybrać..trafiłam właśnie na ten od Wibo. Konsystencja jest kremowa, jednak na twarzy widać, że lekko rozświetla twarz. Trzeba uważać z nim, żeby za bardzo nie przesadzić z nakładaniem go, gdyż można narobić sporych smug. Jednak po nałożeniu lekkiej warstwy daje skórze efekt naturalnej opalenizny.

KOREKTOR MANHATTAN WAKE UP CONCEALER
_________________________________________________________________________
Niestety nie wiem jaki to jest dokładnie odcień..na tubce pisze tylko numer 5112. Korektos mający na celu tuszowanie podkrążonych oczu, zaczerwień. Konsystencja jest kremowa, troszkę tłusta. Krycie ma niestety średni..nie daje rady z większymi wypryskami..dosyć szybko się ściera jeśli chodzi o okolice oczu. Jednak nie wysusza on skóry także jej nie zapycha. Kupiłam go z ciekawości, jak będzie sprawdzał się u mnie.

TUSZ DO RZĘS SCANDALEYES 003 EXTREME BLACK
_________________________________________________________________________
Od dawna chciałam kupić jakiś lepszy, droższy tusz do rzęs. Borykałam się z problemem, który wybrać gdyż nie do końca wiedziałam czego oczekuje od danego tuszu. Czy wydłużenia, czy pogrubienia..Jednak zdecydowałam się na tusz od Rimmel. Super silikonowa i wygięta szczoteczka - takie właśnie lubię! Niektórzy nie lubią takich wygiętych szczoteczek, ja natomiast bardzo lubię. Bardzo dobrze się go aplikuje. Mascara nie skleja rzęs gdy nie nałoży się jej za dużo..Super wydłuża moje rzęsy i nadaje im głębokiej czerni.

MATOWA POMADKA DO UST OD WIBO NR.4
_________________________________________________________________________
Dalej mnie kuszą matowe pomadki od Bourjois jednak zdecydowałam się na tańszy zakup. A mianowicie o matową szminkę od Wibo w odciueniu nr. 4 czyli pięknej czerwieni <3 Szminka faktycznie trzyma się do 4 a nawet i więcej godzin gdy za dużo się nie je i nie pije. Niestety w kącikach ust troszkę się zmazuje...

SZMINKA MAYBELLINE NEW YORK COLOR SENSATIONAL 250 MYSTIC MAUVE
_________________________________________________________________________
Oszalałam na punkcie tej pomadki! Kolor jest przepiękny a zapach? Zapach kokosa! Ten kto mnie zna kocham kokos i wszystko co z nim związane. Dlatego gdy zobaczyłam tą szminkę musiałam ją również powąchać :D Odcień 250 Mystic Mauve to połączenie różu z fioletem, Ma masełkową konsystencję dzięki, której przyjemnie nakłada się pomadkę. Nie wysusza ust, wręcz je nawilża.

ODŻYWKI DO PAZNOKCI & LAKIER
_________________________________________________________________________
Zaszalałam w tym roku z odżywkami do paznokci. Zacznijmy w kolejności takiej jak na zdjęciu. Zdecydowałam się na jeden lakier, który ma stonowany, naturalny kolor. Kolejna rzecz to pielęgnacyjno-wygładzający primer pod lakier do paznokci z bambusem. Ma on na celu przedłużenie trwałości lakieru. I rzeczywiście tak jest, od tygodnia mam pomalowane paznokcie lakierem i jak zawsze lakier mi odpryskuje pod paru dniach. Od tygodnia lakier trzyma się rewelacyjnie. Trzecia rzecz to odżywka przyspieszająca wyschnięcie lakieru. Trzeba jednak uważać na ilość warstw lakieru, którą nakładamy. Ja nałożyłam pierwszy raz dwie, nałożyłam odżywkę i średnio wysuszyła je w 60sec..Ostatnia odżywka od Sally Hansen. Mam problem z łamliwością i rozdwajaniem moich paznokci, są słabe, miękkie..Dotychczas używałam odżywki 8w1 od Eveline, nie narzekałam na nią jednak postanowiłam spróbować czegoś lepszego, od lepszej firmy. Chodzi tu o markę Sally Hansen, odżywka 18K Gold Hardener, wzbogacona 18-karatowym złotem, aminokwasami, które sprawiają, że płytka paznokcia jest wzmocniona, twardsza i nawilżona. Złote drobinki powodują utwardzenie płytki paznokcia, a także ich wzrost. Odżywkę można nakładać pod lakier. Świetnie trzyma lakier. Paznokcie są rzeczywiście twarde a na tym mi zależało. Jestem bardzo z niej zadowolona, za te pieniądze polecam!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



A Wy co kupiliście na promocji -49% W Rossmannie? Może któryś z moich zakupów zawitał też i u Was? Koniecznie czekam na komentarze z Waszymi zdobyczami! Pozdrawiam <3

You Might Also Like

4 komentarze

OBSERWATORZY