JAK PRZYKLEIĆ SZTUCZNE RZĘSY TAK ABY TRZYMAŁY SIĘ CAŁY DZIEŃ?

01:25:00


Dziś opowiem troszkę o mojej przygodzie z sztucznymi rzęsami. Kiedyś moje makijaże były ubogie..dlaczego? Były bez sztucznych rzęs. Teraz dla mnie to kluczowa sprawa. Rzęsy dodają oczom pięknego spojrzenia, powiększenia i podkreślenia oka. Moja pierwsza przygoda z rzęsami wyglądała dramatycznie hahah. Oglądałam peeeeełno filmików na youtube i nic z tego..nie potrafiłam ogarnąć tego za nic..z czasem nauczyłam się je przyklejać. Jednak nie byłam zadowolona z nich. Dlaczego? Gdziekolwiek nie poszłam a miałam przyklejone rzęsy miałam zawsze przy sobie pęsete i klej. Zawsze ten sam problem: początek rzęs zawsze mi się odklejał..Niedawno odkryłam mega dobry sposób na mocne rzęsy przez cały dzień. Może dużo osób już go zna, inni może nie dlatego dla nich powstał ten post. 

1. Maluję rzęsy tuszem jak zawsze.

2.Cieniutkim pędzelkiem maluję linię tuż przy rzęsach klejem od początku aż po sam koniec. 

3. Pasek rzęs maczam w kleju, czekam parę sekund aż klej zrobi się bardziej kleisty i przyklejam

I gotowe! Zapewniam Was, że jak mocno dociśniecie rzęsy tam gdzie najbardziej się odklejały to będą się trzymały calutki dzień bez żadnych niespodziewanych niespodzianek!

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jeszcze nie używałam sztucznych rzęs, a bardzo mnie kusi spróbować, tylko, że właśnie boję się, że w pewnym momencie się odkleją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Też kiedyś nie sądziłam, że będę je nosić..teraz to już moja codzienność <3 Spróbuj mojego sposobu!

      Usuń
  2. Ja dziś próbowałam nakleić, ale kompletnie mi to nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A tak wgl, to cześć kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam sztuczne rzesy jak ktos ma takie kepki. Ale sama boje sie niesamowicie , ze mi sie moga odkleic bo nieprofesjonalnie je przykleje :-) Pozostaje mi tylko patrzec u innych! :-)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY