ULUBIEŃCY MAJA/CZERWCA

13:39:00

Powoli rozkręcam się z postami! Dziś ulubieńcy, postanowiłam pisać ulubieńców z dwóch miesięcy, ta opcja mi bardziej pasuje. W majowo-czerwcowych ulubieńcach króluje kolorówka. Polubiłam bardziej niż kiedyś kosmetyki od Inglota. Jestem zauroczona w cieniu, który Wam przedstawię poniżej. Oczywiście moja kolekcja ich się powoli będzie powiększać :D No to do rzeczy!

1. Paletka pomadek Kryolan LRS 131

Tą piękną paletkę pomadek wygrałam w konkursie u Ladymakeup wykonując makijaż z akcentem na usta. Pomadki są cudowne, świetnie się utrzymują na ustach, nie wysuszają ust, są kremowe, świetnie napigmentowane, gładko się nakładają na usta i pięknie wyglądają! W zestawie był pędzelek dzięki, któremu aplikacja jest szybka i przyjemna!

2. Podkład Lancome Color Ideal 
Podkład, który dostałam od kuzynki okazał się moim kolejnym ulubionym podkładem! Krycie jest maksymalne, jest długo nieskazitelny na twarzy, nie wysusza, nie ściera się. Ma piękną buteleczkę i zakrętkę z różyczką.

3. AMC Konturówka do brwi w żelu (16) i cień do powiek (85)
Pomada do brwi to jest to czego potrzebowałam! Szybka aplikacja, super kolor, nie ściera się. Szkoda, że jest taka malutka jak na taką cenę. Jeśli chodzi o cień to ten odcień to coś pięknego! Jest to brąz opalizujący w zieleń, niesamowity odcień! Moja kolekcja tych cieni będzie się powoli powiększać, gdyż są piękne! Świetnie napigmentowane, lepszy efekt uzyskuje się jednak na mokro. Tego pigmentu użyłam do makijażu konkursowego w którym wygrałam paletkę pomadek o której pisałam wyżej.

4. Ziaja krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej biała herbata
Krem używam od jakiegoś miesiąca, codziennie pod makijaż. Przepięknie pachnie, szybko się wchłania. Jest on przeznaczony do cery tłustej i mieszanej. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji dlatego chciałam też wypróbować krem do twarzy. Uwielbiam moją skórę po nim, jest delikatna, miękka, świeża. Krem sprawie, że moja skóra się nie świeci aż tak bardzo jak kiedyś...Polecam!

___________________________________________________________________________________
To wszyscy moi ulubieńcy maja i czerwca :) Któryś kosmetyk Wam się spodobał? A może sami go używacie? Dajcie znać! Jeśli chcecie żebym napisała post o czymś konkretnym to piszcie :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Szkoda, że krem z Ziaji nie ma filtra, bo nie mogę go przetestować teraz latem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka bardzo mi się spodobała, muszę zaraz jej poszukać w sklepach online! Idealne kolory dla mnie, ostatnio tylko takich używam :)

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY