HAUL ZAKUPOWY NATURA PROMOCJA -40%

01:54:00

Musiałam również odwiedzić Drogerie Natura gdzie trwała promocja -40% na wybrane kosmetyki. Głownie postawiłam na kosmetyki od firmy KOBO i CATRICE. Zapewne kupiłabym o wiele, więcej rzeczy, gdyż było tyle cudownych kosmetyków..jednak mój portfel i tak ucierpiał na tych zakupach :D

CIENIE KOBO
___________________________________________________________________________________
Pierwszy raz mam styczność w kosmetykami od firmy Kobo. Niestety mogę je jedynie dostać w internecie i w Drogerii Natura gdzie mam do niej jakieś 60km..Zakochałam się w tym łososiowym odcieniu, niestety zdjęcie tego nie oddaje..na powiece tak właśnie wygląda. Biel jest również piękna, i brązowy cień do brwi, stał się moim ulubieńcem, świetnie pasuje do moich brwi. Ta trójca cieni jest matowa, jedynie ten łososiowy ma lekkie drobinki, świetnie napigmentowane, jestem w nich zakochana po uszy, są cudowne!

CIEŃ MY SECRET
_________________________________________________________________________
Kremowy, matowy cień do powiek od My Secret, który również jest przepięknie trwały, świetna pigmentacja!



MATOWA POMADKA OD KOBO
___________________________________________________________________________________
Myślałam, że to będzie wielkie WOW..jednak jest rozczarowanie..Kolor w opakowaniu jest przepięny, niestety nie jest ona w stu procentach matowa..w sumie wgl..ma dziwne drobinki co mnie troszeczkę drażni na ustach..jednak daje lekki kolor na ustach, co mi pasuje. Jednak producent zapewnia, że szminka jest matowa..dla mnie niestety nie jest to perfekcyjny mat, jak np. pomadka od WIBO o której pisałam w poprzednim poście.

KOREKTOR CATRICE
___________________________________________________________________________________
Chciałam już dawno go kupić w Hebe jednak nigdy nie mogłam na niego trafić, zawsze była albo końcówka serii albo nie mój odcień. W naturze jednak trafiłam na niego i to mój typ numer 1! Jeszcze tak dobrego krycia nie widziałam, na pewno nie w korektorach. Krycie? na 6! Zakrywa te najbardziej widoczne nie miłe rzeczy, zaczerwienienia, cienie. Polecam w 100%!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Znacie te produkty? Dajcie znać! :)


You Might Also Like

4 komentarze

  1. Kosmetyki kobo wyglądają bardzo interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie KOBO mają świetną pigmentację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja trzymam się na kilometr od promocji chwilowo ;D łazienka pęka w szwach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna poluję na ten płynny korektor z catrice i nigdy nie mogę na niego trafić, bo zawsze jest wykupiony :(
    http://meeveryday98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY