JAK WYGLĄDA MÓJ DZIENNY LEKKI MAKIJAŻ?

01:00:00


Cześć! Dawno mnie tu nie było...straciłam z jednej strony wenę, ale też dużo dołożył brak czasu...Jednak teraz wracam z nową siłą, nowymi postami, nowymi pomysłami więc postów będzie bardzo dużo. Ostatnie dni były okropne, piekielny upał dała nie jednym w kość..także i mnie gdy zebrałam się robić w końcu nowy post..Podczas zdjęć makijaż prawie ze mnie spłynął..jednak jak już zaczęłam to musiałam skończyć :D Ostatnio na moim snapie pytałam się czy ktoś chce abym napisała post na blogu jak wykonuję swój dzienny makijaż, dużo osób chciało także i jest! Zapraszam :)

KROK 1- oczyszczanie twarzy, nałożenie kremu i serum pod oczy

1. Moczę wacik w matującym toniku od Avon i oczyszczam nim całą twarz.
2. Nakładam krem zależy od dnia używam trzech najlepszych: Ziaja krem bionawilżający do cery tłustej i mieszanej biała herbata, Ziaja krem nalwiżający balans korygująco-ściągający oraz ostatni Avon matująco-nawilżający krem na dzień.
3. Pod oczy wklepuje minimalną ilość żelu od Avon.


KROK 2 - baza, podkład, korektor, puder, konturowanie na mokro
1. Na całą twarz wklepuje bazę pod makijaż : Rimmel London
2. Pędzlem nakładam podkład: Lancome Color Ideal
3. Pudruję twarz pudrem ryżowym: Pierre Rene  no.00 bądź Vichy Dermablend
4. Małe niedoskonałości tuszuję korektorem w płynie od Catrice
5. Konturuję twarz: pod oczy nakładam dobrze kryjące korektor od Catrice, czoło, broda, środek nosa Manhattan, kontur kółeczko od Kobo. Jak konturuję twarz dowiecie się w TYM poście.

KROK 3 - brwi i oczy

1. Brwi wypełniam konturówką do brwi w żelu Inglot AMC 16. W TYM poście pokazuję jak maluję swoje brwi cieniem. 
2. Na całą powiekę nakładam matowy cień Paese Kaszmir nr.612 (2), na ruchomą powiekę lekko wklepuję matowy cień od MySecret nr.505 (3), blenduję lekko powiekę ruchomą cieniem z paletki Makeup Revolution Redemption Palette Iconic 2, jest to odcień 5 od lewej (4), pod łuk brwiowy nakładm matowy biały cień od Kobo nr. 101 (5).

KROK 4 - konturowanie na sucho, róż, rozświetlenie

1. Konturuję twarz bronzerem Collection Bronze Glow Matt 1 Terracotta
2. Nakładam róż w kuleczkach na kości policzkowe: Cosmepick
3. Rozświetlam twarz rozświetlaczem od Wibo , czasem nakładam ten drugi gdy chcę mieć delikatniej rozświetloną twarz Makeup Academy Undress Your Skin Shimmer Highlighter B289D

KROK 5. - rzęsy, sztuczne rzęsy i usta.
1. Nakładam na rzęsy odżywkę od Eveline, fajnie wydłuża rzęsy.
2. Tuszuję rzęsy tuszem od Rimmel London
3. Przyklejam sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies, białym klejem Duo
4. Linię wodną maluję białą kredką od Miss Sporty
5. Na usta nakładam niby matową pomadkę od Kobo nr. 401 - w rzeczywistości nie jest matowa więc służy mi jako błyszczyk.

iiiiii.....GOTOWE!


Dajcie znać czy Wam się podoba! Macie jakieś pomysły na kolejny post? Może chcecie żebym napisała o czymś konkretnym? Piszcie!


You Might Also Like

7 komentarze

  1. Ładny, delikatny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie latem panuje na twarzy beztroska świeżość bez make up

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja mam brzydką twarz bez makijażu więc muszę to jakoś tuszować niestety :c

      Usuń
  3. Dużo tego jak na lekki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego tu jest dużo? :) Dla mnie jest dobrze i to się liczy :)

      Usuń
  4. Jest przepięknie!

    http://zdrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

OBSERWATORZY